REGULAMIN PROGRAMU
PROJEKT ŁAZIENKA
§ 1
Definicje:
1. Regulamin – niniejszy regulamin programu Projekt Łazienka określający zasady świadczenia usługi projektowania.
2. Projektant – profesjonalny projektant wnętrz współpracujący z siecią Bricomarche, który przygotuje projekt aranżacji wnętrza łazienki, zgodnie z wytycznymi przesłanymi przez Klienta w Formularzu, wykorzystując swoje doświadczenie i kwalifikacje oraz umiejętności i wykształcenie.
3. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem, która korzysta z usług projektowania łazienki zgodnie z niniejszym Regulaminem.
4. Formularz – dokument elektroniczny wypełniany przez Klienta, określający parametry niezbędne do wykonania Projektu przez Projektanta
5. Projekt – indywidualny projekt aranżacji wnętrza łazienki zaprojektowany przez projektanta współpracującego z siecią Bricomarche, zgodnie z wytycznymi Klienta, określonymi w Formularzu;
6. Cena – kwota którą uiszcza Klient za zakupiony Projekt.
7. Supermarket Bricomarche – przedsiębiorca prowadzący dany supermarket sieci Bricomarche, oferujący usługę w ramach programu Projekt Łazienka, wybrany przez Klienta przy składaniu zamówienia Projektu poprzez Formularz. Szczegółowe dane przedsiębiorcy prowadzącego wybrany przez Klienta supermarket Bricomarche określa treść Formularz składanego przy zamówieniu Projektu.
8. Zamówienie – składane przez Klienta zlecenie wykonania Projektu przez Projektanta, dokonywane wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej www.bricomarche.pl po wyborze lokalizacji supermarketu Bricomarche, realizującego to Zamówienie.
§ 2
1. Regulamin określa zasady uczestnictwa w programie Projekt Łazienka realizowanej w supermarketach Bricomarche w ramach usługi projektowania łazienek przez Projektanta.
2. Program Projekt Łazienka obowiązuje w supermarketach Bricomarche od dnia 17.01.2024 r. do odwołania.
3. Program Projekt Łazienka skierowany jest do Klientów indywidualnych i dotyczy wyłącznie Projektów w ilości przeciętnie realizowanej dla gospodarstw domowych.
4. Program Projekt Łazienka może być łączony z innymi programami i promocjami obowiązującymi w wybranym przez Klienta supermarkecie Bricomarche.
5. Usługi objęte programem Projekt Łazienka świadczone są odpłatnie przez wybrany supermarket Bricomarche, a Projekty tworzone są wyłącznie z wykorzystaniem produktów oferowanych w wybranym przez Klienta supermarkecie Bricomarche.
6. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale jej brak uniemożliwia złożenie przez Klienta zamówienia Projektu poprzez Formularz. Akceptacji Regulaminu dokonuje się podczas składania Zamówienia.
§ 3
1. Projekt wykonywany jest przez Projektanta z użyciem programu komputerowego do projektowania na podstawie parametrów projektowanego pomieszczenia i rozmieszczenia mediów, armatury oraz zdjęć zawartych w Formularzu przesłanym przez Klienta i zawiera m.in. wizualizację 3D pomieszczenia. Wizualizacja stanowi odzwierciedlenie wizualne wnętrza i ma charakter orientacyjny i poglądowy, a ostateczne produkty mogą się nieznacznie różnić od przedstawionych w wizualizacji.
2. Wykonany Projekt ma charakter poglądowy, stanowi orientacyjne określenie rodzaju i ilości materiałów potrzebnych do jego realizacji, które można nabyć w supermarkecie Bricomarche, w którym Klient dokonuje zamówienia.
3. Cena Projektu wynosi 199 zł brutto i jest płatna z góry poprzez płatność online, za pośrednictwem funkcjonalności udostępnianej na stronie internetowej www.bricomarche.pl, w wybranym supermarkecie Bricomarche. W razie braku płatności w ciągu 3 dni zamówienie zostanie anulowane.
§ 4
1. Klient składa Zamówienie wyłącznie online za pośrednictwem strony internetowej www.bricomarche.pl wypełniając i zatwierdzając stosowny Formularz, oraz dokonując zakupu Projektu w sklepie internetowym po wyborze lokalizacji supermarketu Bricomarche.
2. Wypełnienie Formularza polega na uzupełnieniu danych w formularzu, załączeniu wymaganych załączników (tj. kompletnego rzutu z wymiarami z podaniem wysokości pomieszczenia wraz z rozmieszczeniem mediów i armatury oraz usytuowaniem drzwi i okien, ich wymiarami) oraz wskazaniu jednej z kilku ogólnych koncepcji Projektu udostępnionych na stronie internetowej supermarketu Bricomarche oraz potwierdzeniu ich prawidłowości poprzez kliknięcie przycisku „Zatwierdzam mój projekt”.
3. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowość i prawdziwość danych wprowadzanych do formularza, chyba że z treści formularza wynika, że wprowadzone dane są oczywiście nieprawidłowe. W takim wypadku, Projektant niezwłocznie, w terminie do 48 godzin roboczych od chwili przekazania zamówienia Wykonawcy tj statusu ”przekazane do projektanta” skontaktuje się z Klientem na wskazany w Zamówieniu adres e-mail i wskaże na dostrzeżone nieprawidłowości. Wykonanie Projektu zostanie wstrzymane do czasu otrzymania przez Wykonawcę kompletu poprawnych danych.
4. Klient oświadcza w Formularzu że przekazywane materiały stanowiące załączniki do Formularza nie naruszają praw osób trzecich, a Klient jest uprawniony do dysponowania nimi w celu ich wykorzystania w Projekcie.
5. Warunkiem przyjęcia Zamówienia przez Supermarket Bricomarche jest łącznie: potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem, złożenie przez Klienta oświadczenia o akceptacji Regulaminu zawartego w Formularzu oraz opłacenie Projektu.
6. Zakup, w tym płatność za Projekt następuje na zasadach określonych w regulaminie sklepu internetowego Bricomarche.
7. W terminie do 48godzin roboczych od chwili przekazania zamówienia Wykonawcy tj statusu ”przekazane do projektanta” i przesłania komplety informacji do projektanta Formularza Klient otrzyma na adres mailowy wskazany w Zamówieniu potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
§ 5
1. Wykonany Projekt obejmuje:
a. przygotowanie Projektu według przekazanych przez Klienta w Formularzu wytycznych i parametrów wraz z Licencją;
b. przygotowanie wizualizacji 3D pomieszczania z 5 perspektyw (pliki jpeg o rozdzielczości 1500x1000 px);
c. przygotowanie rzutu technicznego łazienki z góry, z uwzględnieniem jej wymiarów;
d. przygotowanie kładów (tj. płaskich widoków): 4 ścian i 1 podłogi z ułożeniem płytek i wyliczeniem ilości m2 płytek potrzebnych do realizacji Projektu; a w przypadku zaakceptowania przez Klienta Projektu obejmuje także:
e. przygotowanie proponowanej listy asortymentowej materiałów oferowanych w wybranym przez Klienta supermarkecie Bricomarche wraz z ilością produktów pozwalających na realizację Projektu (lista nie obejmuje materiałów takich jak kleje, fugi, masy poziomujące, wkręty, kable, gniazdka, piece, grzejniki, włączniki, gniazdka, oświetlenia itp.);
f. dostarczenie materiałów i informacji, o których mowa powyżej na wskazany w Zamówieniu adres mailowy.
2. Projekt nie obejmuje doradztwa w zakresie przenoszenia, wyburzania ścian lub rozmieszczenia instalacji takich jak gazowa, hydrauliczna, wentylacyjna, elektryczna oraz rozmieszczenia punktów oświetleniowych.
3. W terminie 96 godzin roboczych od zmiany statusu na „zamówienie w realizacji”, Projektant dostarczy informacje i materiały, o których mowa w § 5 ust. 1 lit. a-d). Po akceptacji Projektu przez Klienta, Klient otrzyma kosztorys obejmujący listę produktów niezbędnych do realizacji Projektu. Kosztorys sporządzony zostanie na podstawie cennika obowiązującego w dniu sporządzenia wyceny w wybranym supermarkecie Bricomarche. W kosztorysie wskazany zostanie termin, do którego oferta obowiązuje, uzależniony od okresu obowiązywania cennika w wybranym supermarkecie Bricomarche.
4. Na podstawie dostarczonej listy asortymentowej, Klient uprawniony będzie do zakupu materiałów niezbędnych do realizacji Projektu, przy czym supermarket Bricomarche realizujący Projekt nie gwarantuje stałości cen wskazanych w kosztorysie ani gwarancji dostępności produktów wskazanych w liście asortymentowej, o ile Klient nie złoży zamówienia w terminie wskazanym w kosztorysie.
5. W ramach jednego Zamówienia, Klient ma prawo do jednokrotnego zgłoszenia zmian do Projektu (żądania wprowadzenia uzupełnienia lub poprawek rozumianych jako zmianę płytek, wyposażenia)), w terminie 72 godzin roboczych, licząc od dnia otrzymania informacji i materiałów, o których mowa w § 5 ust. 1 lit. a-d).
6. Niezgłoszenie zastrzeżeń w powyższym terminie, skutkuje uznaniem Projektu za zaakceptowany przez Klienta bez zastrzeżeń.
7. W razie zgłoszenia przez Klienta zmian innych niż wskazane w pkt. 6 powyżej, zmiany takie traktowane będą jako zmiany wymagające sporządzenia nowego Projektu. W takim wypadku, Klient zostanie poinformowany o braku możliwości uwzględnienia zmian w trybie zgłoszenia zmian do Projektu i o możliwości dokonania zakupu kolejnego, nowego Projektu.
8. Klient przyjmuje do wiadomości, iż Projekty wykonywane są przy pomocy programów komputerowych, co nie zawsze pozwala na wierne oddanie rzeczywistości, a wygląd Projektu może różnić się w zależności od ustawień monitora.
9. Po otrzymaniu Projektu na podany przez Klienta adres e-mail, Klient będzie miał możliwość kontaktu mailowego z Projektantem.
§ 6
1. Jeżeli Klient, który złożył Zamówienie zakupi produkty wskazane w kosztorysie i liście asortymentowej o wartości co najmniej 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) brutto w wybranym supermarkecie Bricomarche, w którym realizowany jest Projekt, cena usługi obniżona zostanie do 1 (jednego) grosza.
2. Zwrot różnicy w cenie Projektu odbywa się w punkcie informacyjnym w supermarkecie Bricomarche, w którym realizowany jest Projekt, na podstawie przedstawionego dowodu zakupu Projektu oraz dowodu jednorazowego zakupów produktów na łączną kwotę wskazaną w pkt. 1 powyżej. Zwrot różnicy w cenie będzie dokonywany w ten sam sposób w jaki została dokonana płatność za Projekt tj. online.
§ 7
1. Każdy Projekt powstały na Zamówienie Klienta stanowi utwór w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
2. Przekazanie Projektu Klientowi jest równoznaczne z udzieleniem Klientowi nieprzenoszalnej, niewyłącznej licencji na jednorazowe wykorzystanie Projektu wyłącznie
3. na własne potrzeby. Nie jest w szczególności dopuszczalne sublicencjonowanie Projektu, jego dalsza odsprzedaż lub inne, w tym komercyjne, wykorzystanie Projektu. W szczególności zakazane jest kopiowanie, publikowanie, powielanie, udostępnianie, modyfikowanie, przerabianie, adaptowanie i wszelkie formy wykorzystania Projektu (lub jego elementów).
4. Licencja udzielana jest na wszystkich znanych polach eksploatacji a w szczególności:
a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu, wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono, w tym wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w punkcie poprzedzającym, w tym publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
d. udostępnianie poprzez strony internetowe, aplikacje, social media, materiałach marketingowych a także emisję w mediach.
§ 8
1. W przypadku zwrotu zakupionych towarów zgodnie z § 6 pkt. 1. Sprzedawca sprawdza na fakturze/paragonie dokumentującej ich zakup objęcie tym dokumentem Projektu. Jeżeli wartość zakupu towarów po uwzględnieniu zwrotu nadal uprawnia do obniżonej ceny Projektu w wysokości 1 gr, sprzedawca dokonuje zwrotu towaru.
2. Jeżeli wartość zakupu towarów po uwzględnieniu zwrotu nie uprawnia do obniżonej ceny Projektu w wysokości 1 gr, sprzedawca dokonuje zwrotu towaru i równocześnie cofa udzielony rabat do pierwotnej ceny usługi projektowania, tj. do ceny określonej w § 3 ust. 3. Postanowienie to nie dotyczy zwrotów z tytułu reklamacji towarów.
§ 9
1. Akceptując Regulamin Klient zgadza się na gromadzenie i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji Zamówienia a w celach marketingowych, jeśli wyraził na to zgodę.
2. Klient ma nieograniczone prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usuwania.
3. Klient będący konsumentem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, uprawniony jest do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia zawarcia takiej umowy. Klient jest przy tym informowany, iż w razie odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez supermarket Bricomarche wykonania Projektu, będzie zobowiązany do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia.
4. Jeżeli Klient żąda rozpoczęcia wykonywania Projektu, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, w Zamówieniu składa wyraźne oświadczenie zawierające takie żądanie, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy. W takim przypadku Klient ponosi koszt wykonania Projektu w całości.
§ 10
1. Wszelkie ewentualne reklamacje związane z Projektem Klient może składać na zasadach określonych w przepisach prawa. Rozpatrzenie reklamacji ułatwi złożenie jej poprzez formularz online lub w Punkcie Obsługi Klienta supermarketu Bricomarche, który realizuje Projekt. Rozpatrzenie reklamacji przez supermarket Bricomarche, który realizuje Projekt, nastąpi na zasadach określonych w przepisach prawa, nie później jednak niż w terminie 14 dni od jej złożenia.
2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko Klienta, dane kontaktowe Klienta, numer zamówienia, krótki opis przyczyn zgłoszenia reklamacji.
3. Konsument ma możliwość́ skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń́. Przykładowo pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają i nie ograniczają praw klienta z tytułu wad towarów, które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 11
1. Regulamin może podlegać zmianom. W razie zmiany Regulaminu, Sklep opublikuje nowy Regulamin na swoich stronach internetowych, a ponadto poinformuje Klienta mailowo o dokonaniu zmiany Regulaminu. W terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie Regulaminu, Klient jest uprawiony do wypowiedzenia umowy, zawartej z supermarketem Bricomarche, którego dotyczy zmiana Regulaminu. Zmieniony Regulamin, będzie wiązać Klienta, jeśli w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie, nie złoży on (pisemnie lub mailowo) oświadczenia o braku akceptacji nowej treści Regulaminu. Brak akceptacji jest równoznaczny z wypowiedzeniem przez Klienta danej umowy, łączącej go z supermarketem Bricomarche, którego Regulamin uległ zmianie, niezaakceptowanej przez Klienta.
2. Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do Zamówień składanych od dnia wejścia w życie zmian. Klient będzie potwierdzał przed złożeniem Zamówienia zapoznanie się i akceptację zmienionego Regulaminu, analogicznie jak w przypadku niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie wpływają na procedurę realizacji Zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu. Wprowadzone zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych przez Klienta (w szczególności zmiana Regulaminu pozostaje bez znaczenia dla umów sprzedaży towarów zawartych przez Klienta przed zmianą Regulaminu).
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego. Jeżeli Klient jest konsumentem, w sprawach nieuregulowanych Regulaminem lub umową zastosowanie mają obowiązujące przepisy ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli przepisy te przewidują wyższy poziom ochrony konsumentów, niż wskazany w Regulaminie, strony obowiązują postanowienia wynikające z tych przepisów.