REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „Skanujesz-Zyskujesz”

 

§ 1. Postanowienia ogólne

 

1.  Niniejszy regulamin [Regulamin] określa zasady akcji promocyjnej pod nazwą „Skanujesz-Zyskujesz” [Akcja Promocyjna]. 

2.  Organizatorem Akcji Promocyjnej jest „MGI POLSKA” sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5, Swadzim 62-080 Tarnowo Podgórne, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000045995, REGON 639725501, posiadająca numer NIP 7822148821, kapitał zakładowy 138 000 000,00 zł [Organizator]. 

3.  Akcja Promocyjna prowadzona jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie od 01.08.2023 r. do 31.12.2025 r. [Czas trwania Akcji Promocyjnej] w sklepach Bricomarche otwartych w Czasie Trwania Akcji Promocyjnej.

 

§ 2. Uczestnictwo w Akcji Promocyjnej

 

1.  Uczestnikiem Akcji Promocyjnej [Uczestnik] może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która: 

a.  jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego w zakresie dokonywania zakupów w Sklepach Bricomarche oraz 

b.  posiada zarejestrowane konto użytkownika w programie Konto Klienta.

2.  Udział w Akcji Promocyjnej jest dobrowolny. Uczestnictwo w Akcji Promocyjnej wymaga posiadania zarejestrowanego Konta Klienta. Jest to możliwie za pośrednictwem strony internetowej https://moje.bricomarche.pl/, https://www.bricomarche.pl/ lub w aplikacji mobilnej Bricomarche [Aplikacja Mobilna].

3.  Regulamin programu Konto Klienta jest dostępny na stronie internetowej pod adresem https://www.bricomarche.pl/regulamin-programu-konto-klienta, regulamin akcji: https://www.bricomarche.pl/skanujesz-zyskujesz-regulamin-akcji-promocyjnej. 

 

§ 3. Zasady Akcji Promocyjnej

 

1.  W Czasie trwania Akcji Promocyjnej, Uczestnicy dokonujący zakupów na zasadach i warunkach określonych w Regulaminie są uprawnieni do uzyskania kuponów rabatowych do wykorzystania na zakupy w stacjonarnych Sklepach Bricomarche [Bony]. 

2.  Bony będą przyznawane Uczestnikom Akcji Promocyjnej automatycznie po zrealizowaniu zakupów internetowych (w Aplikacji Mobilnej albo na bricomarche.pl) lub w stacjonarnych Sklepach Bricomarche w Czasie Trwania Akcji Promocyjnej, od momentu zatwierdzenia Regulaminu Akcji Promocyjnej na zasadach wskazanych poniżej:

a.  Pierwszy Bon: po zrealizowaniu zakupów o łącznej wartości 300 zł Uczestnik otrzymuje prawo do odebrania Bonu o wartości 30,00 zł.

b.  Drugi i kolejne Bony: po zrealizowaniu kolejnych zakupów o łącznej wartości 1 000 zł Uczestnik otrzymuje prawo do odebrania Bonu o wartości 30,00 zł.

c.  Prawo do odebrania kolejnych Bonów Uczestnik otrzymuje do Czasu Trwania Akcji Promocyjnej, czyli do 31.12.2025.

3.  Wartość zakupów zrealizowanych w Czasie Trwania Akcji Promocyjnej sumuje się. 

4.  Warunkiem naliczenia wartości zakupów zrealizowanych przez Uczestnika jest:

a. okazanie kasjerowi nie później niż przed dokonaniem wyboru płatności za zakupy karty Moje Bricomarche, która zostanie zeskanowana przez kasjera w Sklepie Bricomarche. Dopuszczalne jest stosowanie zarówno karty fizycznej jak i karty w Aplikacji Mobilnej Uczestnika, lub

b. zrealizowanie zakupu internetowego w ramach Konta Klienta – będąc zalogowanym w Aplikacji Mobilnej lub na bricomarche.pl. 

5.  Wartość zakupów dokonanych przez Uczestnika będzie doliczana do paska postępu Uczestnika w ciągu 72 godzin po dokonaniu transakcji. 

6.  W każdym dniu Akcji Promocyjnej Uczestnik może robić dowolną liczbę zakupów skanując kartę fizyczną lub kartę w Aplikacji Mobilnej, ale do naliczenia wartości na pasku postępu będą brane pierwsze dwie transakcje z każdego dnia (dla zakupów internetowych liczy się data i godzina wystawienia paragonu).

7.  Uczestnik może obserwować swoje postępy w Aplikacji Mobilnej lub na stronie internetowej https://moje.bricomarche.pl/ na pasku postępu.

8.  Osiągnięcie każdego progu wartości zakupów uprawniających do otrzymania Bonu (progi wskazane w § 3 ust. 2) odblokowuje Użytkownikowi możliwość odebrania Bonu w terminie po 14 dniach od daty osiągnięcia progu. Odbioru uzyskanego Bonu Uczestnik może dokonać w Aplikacji Mobilnej lub pobierając plik pdf na stronie internetowej https://moje.bricomarche.pl/ po zalogowaniu się do swojego Konta Klienta. Odbioru Bonu należy dokonać do 60 dni po jego przyznaniu, najpóźniej do 13.03.2026 r. Po wyżej wskazanej dacie prawo do pobrania i wykorzystania Bonu wygasa.

9.  Poszczególne Bony mogą być uzyskane i zrealizowane przez Uczestnika tylko jeden raz.

10.  Do kwoty zakupów dokonanych przez Uczestnika w Sklepach Bricomarche nie wlicza się cen produktów, które Uczestnik zwrócił zgodnie z zasadami zwrotu obowiązującymi w danym stacjonarnym Sklepie Bricomarche. W takiej sytuacji cena zwróconego produktu jest odejmowana od sumy zakupów wskazanej na pasku postępu Uczestnika.

 

§ 4. Zasady Wykorzystania Bonu

 

1.  Uzyskane w ramach Akcji Promocyjnej Bony mogą zostać wykorzystane na zakupy w Sklepach Bricomarche maksymalnie do 60 dni po ich przyznaniu, najpóźniej do 13.03.2026 r. włącznie. 

2.  Każdy Bon może zostać wykorzystany na jednorazowe zakupy w stacjonarnym Sklepie Bricomarche (wybranym jako Mój Sklep w Koncie Klienta).

3.  Przy dokonaniu zakupów z użyciem Bonu na zasadach określonych Regulaminem, w części do kwoty odpowiadającej wartości Bonu rachunek zostanie opłacony przy użyciu Bonu. 

4.  Po upływie terminu ważności Bonów wskazanego w § 4 ust. 1, Bony wygasają a Uczestnik traci możliwość ich wykorzystania. Z tytułu wygaśnięcia ważności Bonu Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Organizatora lub Sklepów Bricomarche. 

5.  Jeśli w Czasie Trwania Akcji Promocyjnej Uczestnik nie dokonał zakupów w kwocie uprawniającej do uzyskania Bonu tj. w kwocie wynoszącej minimum 300 złotych, nie uzyskuje Bonu i nie nabywa prawa do wykorzystania związanej z nim korzyści. Bon nie może być uzyskany w części. 

6.  W celu wykorzystania Bonu Uczestnik musi okazać kasjerowi do zeskanowania najpóźniej przed dokonaniem wyboru formy płatności za zakupy aktywowany w Aplikacji Mobilnej Bon, albo Bon wydrukowany lub zachowany w formacie pdf na swoim urządzeniu mobilnym. 

7.  Bon stanowi środek płatniczy z unikalnym kodem kreskowym do jednokrotnego wykorzystania. Bon nie uprawnia do wypłaty kwoty wynikającej z Bonu w formie gotówki czy przelewu na rachunek bankowy Uczestnika lub osoby trzeciej. Bony nie podlegają również wymianie na karty podarunkowe. 

8.  Uczestnik Akcji Promocyjnej nie może przenieść Bonu ani prawa do jego wykorzystania na osoby trzecie. 

9.  Bon można wykorzystać wyłącznie w całości w ramach jednorazowej transakcji. 

 

§ 5. Reklamacje

 

1.  W przypadku przeprowadzenia Akcji Promocyjnej niezgodnie z Regulaminem Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 

2.  Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od dnia skorzystania z Akcji Promocyjnej lub dnia stwierdzenia działania niezgodnego z Regulaminem. 

3.  Reklamacja dotycząca Akcji Promocyjnej może zostać złożona: 

a.  pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub 

b.  pisemnie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 1.

4.  Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, a ponadto powinien wskazać adres e-mail użyty do rejestracji konta w programie Konto Klienta, przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację. 

5.  W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu, który zgodnie z Regulaminem winien zostać doliczony do paska postępu Uczestnika. 

6.  Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie do 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora. 

7.  Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, lub w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem. 

 

§ 6. Dane osobowe

 

1.  Organizator może przetwarzać dane osobowe Uczestnika podane przez niego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Administratorem danych osobowych przekazanych w reklamacji jest Organizator. 

2.  Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej, w wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe zgłaszającego reklamację mogą zostać powierzone do przetwarzania lub udostępnione podmiotowi, któremu Organizator zleca organizację i przeprowadzenie procesu reklamacji. 

3.  Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do rozpatrzenia reklamacji. 

4.  Uczestnik ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. 

5.  Uczestnik ma również prawo do złożenia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych do właściwego organu nadzoru. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora do czasu rozpatrzenia reklamacji, chyba że przepisy obowiązującego prawa nakładają na Organizatora obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych. 

6.  Podane dane osobowe będą powierzane innym podmiotom, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu, w jakim zostały przekazane – na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych. 

7.  Administrator danych osobowych czuwa nad tym, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami RODO i innymi przepisami prawa regulującymi kwestie ochrony danych osobowych, a nadto, aby były zbierane dla oznaczonych, zgodnym z prawem celów, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych „MGI POLSKA” sp. z o.o. jest możliwy pod adresem [email protected] lub korespondencyjnie pod adresem wskazanym w §1 ust. 2 Regulaminu z dopiskiem „dane osobowe”. 

 

§ 7. Postanowienia końcowe

 

 1.  Regulamin Akcji Promocyjnej dostępny jest w Aplikacji Mobilnej i na stronie internetowej Organizatora https://www.bricomarche.pl/. 

2.  Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty wskazanej przez Organizatora, po udostępnieniu zmienionego Regulaminu na stronie internetowej https://www.bricomarche.pl/ oraz w Aplikacji Mobilnej. Zmiana Regulaminu może być dokonywana tylko ze skutkiem na przyszłość i nie będzie naruszać praw nabytych przez Uczestników przed dokonaniem jego zmiany. 

3.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego oraz regulaminu programu Konto Klienta oraz Polityki Prywatności dostępnych na stronie internetowej https://www.bricomarche.pl/.

4.  Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

5. Regulamin obowiązuje począwszy od dnia 15.01.2025 r.



Poprzedni regulamin obowiązujący do dn. 10.06.2025: KLIK

Poprzedni regulamin obowiązujący do dn. 14.01.2025: KLIK

Poprzedni regulamin obowiązujący do dn. 30.09.2024: KLIK

Poprzedni regulamin obowiązujący do dn. 30.11.2023: KLIK

Poprzedni regulamin obowiązujący do dn. 18.10.2023: KLIK


Wróć