FAQ - Często Zadawane Pytania
Zamawianie produktów
1. Jak można zapłacić za zakupy? Zwiń
Za zakupy możesz zapłacić:
- za pomocą płatności elektronicznych online Przelewy24: szybkiego przelewu, systemu płatności mobilnych BLIK lub za pomocą karty płatniczej (Visa, Mastercard);
- kartą lub gotówką przy odbiorze.

2. Jak sprawdzić dostępność produktu? Zwiń
Aby dowiedzieć się, czy produkt jest dostępny w wybranej lokalizacji, najpierw należy wybrać swój sklep – możesz to zrobić na 2 sposoby:
- poprzez kliknięcie w przycisk Kup teraz widoczny przy produkcie;
- poprzez kliknięcie w opcję Wybierz sklep dostępną na stronie www.bricomarche.pl w lewym, górnym rogu.
Po wybraniu swojego sklepu obok ceny pojawią się statusy dostępności:
- Dostępny - ten produkt możesz kupić przez internet, jest on dostępny również w sklepie stacjonarnym;
- Niedostępny online - oznacza to, że produkt możesz zakupić tylko w sklepie stacjonarnym
- Chwilowo niedostępny - produktu aktualnie nie ma w Twoim sklepie, możesz sprawdzić jego dostępność w innych sklepach lub wybrać opcję Powiadom o dostępności.
Jeśli dany sklep nie prowadzi sprzedaży przez internet, to wtedy wszystkie jego produkty mają dostępność o nazwie Produkt dostępny tylko w sklepie stacjonarnym.
3. Dlaczego produkt ma status Dostępny na stronie, a w moim sklepie stacjonarnym go nie ma? Zwiń
Pamiętaj, że zanim dotrzesz do Twojego sklepu Bricomarché, stan dostępności produktu może ulec zmianie, ponieważ w tym czasie mógł on zostać wykupiony.
Zachęcamy do zakupów online.
4. Czy mogę zamówić dostawę towarów kupionych online? Zwiń
Oprócz odbioru zamówionych produktów w sklepie stacjonarnym, część sklepów oferuje również szybką i wygodną opcję dostawy produktów prosto do Twojego domu lub na budowę.
Możesz skorzystać z następujących form dostawy:
- kurier: w koszyku wybierz opcję Kurier. Cennik wszystkich sklepów wygląda nastepująco:
19,99 zł – paczka do 10 kg
24,99 zł – paczka do 20 kg
29,99zł – paczka do 30 kg
99,99 zł – paczka do 40 kg
Uwaga: Z opcji dostawy kurierskiej wyłączone są produkty gabarytowe, tj. o maksymalnym wymiarze powyżej 120 cm lub sumie wymiarów (długość + szerokość + wysokość) przekraczających 220 cm, o wadze powyżej 40 kg, a także produkty niebezpieczne (o właściwościach wybuchowych, łatwopalnych, żrących) i inne, niemożliwe do przewozu, określone przez przewoźnika ww jego regulaminie.
- kurier XL i firma spedycyjna: w koszyku wybierz opcję Kurier XL lub Firma spedycyjna. Wybrane sklepy Bricomarché dla przesyłek wielkogabarytowych oferują usługę dostawy realizowaną za pośrednictwem firmy Schenker. Wysyłka realizowana jest w dwóch opcjach: przesyłka kurierska do 50 kg oraz przesyłka paletowa do 750 kg.
Ceny przesyłek:
69,99 zł – paczka do 50 kg, na terenie całego kraju
139 zł – przesyłka paletowa do 420 kg, do 100 km od sklepu
139 zł + 10 zł/km – przesyłka paletowa do 420 kg, powyżej 100 km
199 zł – przesyłka paletowa do 750 kg, do 100 km od sklepu
199 zł + 10 zł/km przesyłka paletowa do 750 kg, powyżej 100 km
Pełny regulamin świadczenia usług znajduje się na stronie przewoźnika.
- transport lokalny wybranego sklepu: w koszyku po podaniu swoich danych adresowych wybierz opcję Dostawa. Na podstawie odległości miejsca dostawy od sklepu Bricomarché wyliczona zostanie opłata za transport. Wybierz swój sklep TUTAJ i kliknij w zakładkę Dojazd i dostawa, aby dowiedzieć się szczegółów na temat kosztów transportu w Twoim sklepie.
- transport HDS (ciężarówka z wyciągnikiem) - o ten sposób dostawy spytaj obsługę Twojego sklepu.
- Bricomat: w koszyku wybierz opcję Bricomat 0 zł - 24h/7. Zamówienie możesz odebrać przez całą dobę. UWAGA: w Bricomacie znajdującym się przy danym sklepie można odebrać tylko zamówienia złożone w tym sklepie. Nie ma możliwości odebrania zamówienia, które złożono w innym mieście. Więcej informacji o Bricomacie znajdziesz w pytaniu nr 14 w sekcji Zamawianie produktów.
5. Produkt jest dostępny w sklepie X, a nie jest dostępny w sklepie Y – dlaczego? Zwiń
Każdy ze sklepów internetowych Bricomarché jest osobnym magazynem, który oferuje produkty klientom lokalnie, dlatego może zdarzyć się, że wybrany produkt został aktualnie wyprzedany w danym sklepie, a jest dostępny w innym.
Jeśli chcesz, abyśmy poinformowali Cię o ponownej dostępności produktu, kliknij w przycisk Powiadom o dostępności na karcie tego produktu – po podaniu swojego maila otrzymasz informację, gdy produkt ponownie znajdzie się w ofercie Twojego sklepu.
6. Czy mogę zamówić towar, który nie jest aktualnie dostępny na stronie mojego sklepu? Zwiń
Aktualnie nie oferujemy takiej możliwości online. W celu zamówienia produktów aktualnie niedostępnych skontaktuj się z obsługą Twojego sklepu za pośrednictwem Formularza kontaktowego
7. Dlaczego cena w sklepie X jest inna niż w sklepie Y? Zwiń
Cały czas pracujemy nad tym, aby sklepy Bricomarché oferowały najlepszą jakość w najniższej możliwej cenie, jednak ze względu na franczyzowy charakter naszej sieci ceny mogą nieznacznie się różnić.
8. Czy we wszystkich sklepach Bricomarché są te same produkty? Zwiń
Sklepy Bricomarché cały czas dostosowują swoją ofertę do potrzeb lokalnych klientów, dlatego oferta poszczególnych sklepów może częściowo się różnić.
9. Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie jest już gotowe do odbioru? Zwiń
O statusach Twojego zamówienia będziesz na bieżąco informowany w mailach, a w momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru,
otrzymasz również sms. Aktualne statusy dostępne są również w Koncie Klienta w zakładce Zamówienia. Zaloguj się do swojego konta: KLIK
10. Jakie informacje należy podać, aby odebrać zamówienie? Zwiń
Zamówienia opłacane w sklepie: należy podać numer zamówienia i imię i nazwisko, na jakie było złożone zamówienie.
Zamówienia opłacone przez internet: należy podać kod pin który otrzymasz od nas w wiadomosci sms.
11. Zapomniałem odebrać zamówienie w terminie – czy moje zamówienie przepadło? Zwiń
W przypadku braku odbioru zamówienia w terminie, sklep skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia nowej daty odbioru.
W przypadku braku możliwości skontaktowania się z Tobą lub nieodebrania przez Ciebie zamówienia w dodatkowym terminie, Twoje zlecenie zostanie anulowane. Następnie uiszczona za zamówienie kwota zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego dokonana została płatność bez żadnych potrąceń lub opłat. Zostaniesz poinformowany w drodze wiadomości e-mail o anulowaniu Twojego zamówienia.
.
12. Czy zamawiając przez internet mogę kupić towar na raty? Zwiń
Aktualnie nie oferujemy takiej możliwości. Zakupy na raty możliwe są wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Informacje na ten temat znajdziesz TUTAJ.
14. Co to jest Bricomat? Zwiń
Bricomat to urządzenie, z którego przez całą dobę możesz odebrać zamówione przez siebie produkty. Bricomaty znajdują się przy wybranych sklepach Bricomarché. UWAGA: w Bricomacie znajdującym się przy sklepie w mieście x można odebrać tylko zamówienia złożone w tym sklepie. Nie ma możliwości odebrania zamówienia, które złożono w innym mieście.


Konto klienta
1. Jak założyć konto klienta? Zwiń
Aby utworzyć konto klienta w naszym serwisie, kliknij w przycisk "Moje konto" na stronie głównej, a następnie "Zarejestruj się". Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza, w którym należy podać: swój sklep powadzący sprzedaż online, imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Na tym etapie należy również zaakceptować zgody formalne.
Po kliknięciu przycisku "Zarejestruj się" otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na wskazany w formularzu adres e-mail. Po kliknięciu na link aktywacyjny Twoje konto w naszym systemie zostanie utworzone.
2. Jakie są zalety posiadania konta? Zwiń
Po utworzeniu konta w naszym systemie otrzymasz:
- pełny dostęp do statusów Twoich zamówień
- dostęp do własnej listy zakupów
- informacje o promocjach
3. Czy moje dane są poufne? Zwiń
Dane, które wprowadzisz do naszego systemu, są przetwarzane ze szczególną starannością. Wszystkie Twoje dane są przesyłane wyłącznie w kodowanej formie przy użyciu certyfikatu SSL, by zapewnić im maksymalne bezpieczeństwo
4. Jak mogę zmienić dane w moim koncie klienta? Zwiń
Aby zmienić dane w koncie klienta, zaloguj się na swoje konto i wejdź w zakładkę "Moje dane". Następnie kliknij "Zmień dane" pod odpowiednią sekcją, której dane chcesz zmienić. Na koniec wpisz swoje aktualne hasło do konta w polu "Obecne hasło". Po uzupełnieniu formularza potwierdź zmiany, klikając w przycisk "Zapisz".
5. Nie pamiętam hasła do konta Zwiń
Jeśli nie pamiętasz hasła, to kliknij w przycisk "Moje konto" na stronie głównej, a następnie na "Nie pamiętam hasła" pod formularzem logowania
6. Czy muszę założyć konto, by złożyć zamówienie przez internet? Zwiń
Nie, posiadanie konta w naszym systemie nie jest wymagane do złożenia zamówienia przez internet. W takim wypadku wystarczy po przejściu do koszyka wybrać opcję: „Nie mam konta/zakupy bez rejestracji” i uzupełnić wszystkie wymagane dane.
7. W jakim celu pobierane są moje dane? Zwiń
Dane, które należy podać podczas zakładania konta lub w celu zrobienia zakupów w serwisie Bricomarché, są niezbędnymi danymi, jakie potrzebne są, aby Twoje zamówienie zostało prawidłowo przetworzone, a konto zostało zarejestrowane. Działamy ściśle wg wytycznych określonych w rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO.
Kontakt
1. Jak mogę skontaktować się z moim sklepem? Zwiń
Jeśli chcesz skontaktować się ze swoim sklepem, możesz wypełnić formularz kontaktowy dostępny TUTAJ lub skorzystać z numerów telefonów dostępnych w wizytówce danego sklepu.
Produkty
1. Chcę się dowiedzieć więcej o produkcie Zwiń
Przy każdym produkcie na naszej stronie znajduje się sekcja Opis i specyfikacja, tam znajdziesz dodatkowe informacje na temat produktu. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z wybranym sklepem przez formularz kontaktowy dostępny TUTAJ - jako temat wybierz pole Produkt.
2. W jaki sposób mogę wystawić opinię o produkcie? Zwiń
Na stronie bricomarche.pl możesz ocenić każdy produkt w skali 1-5 wybierając gwiazdki, napisać komentarz i ocenić już istniejące opinie pod kątem ich przydatności. Zakładkę "Opinie" znajdziesz na stronie wybranego produktu pod jego nazwą. Opcja dostępna jest dla użytkowników zalogowanych.
Reklamacje i zwroty
1. Jak mogę zareklamować produkt? Zwiń
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz udać się do swojego sklepu stacjonarnego lub wypełnić elektroniczny formularz kontaktowy dostępny TUTAJ.
Prawidłowo uzupełniony formularz trafi do sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Sklep w przeciągu 14 dni skontaktuje się z Tobą w sprawie dalszych etapów reklamacji.
2. Chcę zwrócić produkt Zwiń
Produkt zakupiony w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu bez konieczności podawania przyczyny zwrotu. W tym celu wypełnij elektroniczny formularz dostępny TUTAJ. W przypadku wysyłkowego zwrotu towarów, klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takie jak koszt wysyłki i ich opakowania. W przypadku zwrotu realizowanego bezpośrednio w sklepie zwrot jest darmowy.
Zwroty towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych są realizowane wg zasady zwrotów określanych przez każdy sklep indywidualnie. Aby zobaczyć czy Twój sklep przyjmuje zwroty, sprawdź zakładkę Usługi na stronie danego sklepu.
Franczyza Bricomarché
1. Chcę zostać właścicielem sklepu Bricomarché Zwiń
Interesuje Cię sprawdzony i opłacalny model biznesowy? Zostań właścicielem sklepu Bricomarché.
Oferujemy:
- wsparcie Grupy Muszkieterów
- benefity finansowe
- wyjątkową atmosferę
- niezależność i decyzyjność
Szczegóły znajdziesz na stronie https://muszkieterowie.pl/franczyza/
Nieruchomości
1. Posiadam obiekt handlowy lub działkę pod sklep Bricomarché Zwiń
W związku z ciągłym rozwojem sieci Bricomarché poszukujemy nieruchomości do prowadzenia działalności handlowej na terenie całej Polski. Jeśli posiadasz obiekt handlowy o powierzchni powyżej 1000m² lub działkę o powierzchni od 5000m² do 15 000m², prosimy o wypełnienie formularza dostępnego TUTAJ.