Najczęściej zadawane pytania

Zamawianie produktów

1. Jak można zapłacić za zakupy? Zwiń

Za zakupy możesz zapłacić:

- za pomocą płatności elektronicznych online Przelewy24: szybkiego przelewu lub za pomocą karty płatniczej

- kartą lub gotówką przy odbiorze

2. Jak sprawdzić dostępność produktu? Zwiń

Aby dowiedzieć się, czy produkt dostępny jest w wybranej lokalizacji, najpierw należy wybrać swój sklep.


Obok ceny widoczne są statusy dostępności:

- Dostępny online i w sklepie - ten produkt możesz kupić przez internet, jest on dostępny również w sklepie stacjonarnym

- Ograniczona ilość - oznacza to, że produkt możesz zakupić tylko w sklepie stacjonarnym

- Niedostępny - produktu aktualnie nie ma w Twoim sklepie, możesz sprawdzić jego dostępność w innych sklepach lub wybrać opcję Powiadom o dostępności

Jeśli dany sklep nie prowadzi sprzedaży przez internet, to wtedy wszystkie jego produkty mają dostępność o nazwie Produkt dostępny tylko w sklepie stacjonarnym.

3. Dlaczego produkt ma status Dostępny na stronie, a w moim sklepie stacjonarnym go nie ma? Zwiń

Pamiętaj, że zanim dotrzesz do Twojego sklepu Bricomarché, stan dostępności produktu może ulec zmianie, ponieważ w tym czasie mógł on zostać wykupiony.

Zachęcamy do zakupów online.

4. Czy mogę zamówić dostawę towarów kupionych online? Zwiń

Sklepy, które prowadzą sprzedaż online, oferują również usługę dowozu zakupionych w nich towarów. Po wybraniu interesujących Cię produktów przejdź do koszyka i po podaniu swoich danych adresowych wybierz opcję Dostawa. Na podstawie odległości miejsca dostawy od sklepu Bricomarché wyliczona zostanie opłata za transport.

Wybierz swój sklep TUTAJ i kliknij w zakładkę Dojazd i dostawa, aby dowiedzieć się szczegółów na temat kosztów transportu w Twoim sklepie.

5. Produkt jest dostępny w sklepie X, a nie jest dostępny w sklepie Y – dlaczego? Zwiń

Każdy ze sklepów internetowych Bricomarché jest osobnym magazynem, który oferuje produkty klientom lokalnie, dlatego może zdarzyć się, że wybrany produkt został aktualnie wyprzedany w danym sklepie, a jest dostępny w innym.

Jeśli chcesz, abyśmy poinformowali Cię o ponownej dostępności produktu, kliknij w przycisk Powiadom o dostępności na karcie tego produktu – po podaniu swojego maila otrzymasz informację, gdy produkt ponownie znajdzie się w ofercie Twojego sklepu.

6. Czy mogę zamówić towar, który nie jest aktualnie dostępny na stronie mojego sklepu? Zwiń

Aktualnie nie oferujemy takiej możliwości online. W celu zamówienia produktów aktualnie niedostępnych skontaktuj się z obsługą Twojego sklepu za pośrednictwem Formularza kontaktowego

7. Dlaczego cena w sklepie X jest inna niż w sklepie Y? Zwiń

Cały czas pracujemy nad tym, aby sklepy Bricomarché oferowały najlepszą jakość w najniższej możliwej cenie, jednak ze względu na franczyzowy charakter naszej sieci ceny mogą nieznacznie się różnić.

8. Czy we wszystkich sklepach Bricomarché są te same produkty? Zwiń

Sklepy Bricomarché cały czas dostosowują swoją ofertę do potrzeb lokalnych klientów, dlatego oferta poszczególnych sklepów może częściowo się różnić.

9. Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie jest już gotowe do odbioru? Zwiń

O statusach Twojego zamówienia będziesz na bieżąco informowany w mailach, a w momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru,

otrzymasz również sms. Aktualne statusy dostępne są również w Koncie Klienta w zakładce Zamówienia. Zaloguj się do swojego konta: KLIK

10. Jakie informacje należy podać, aby odebrać zamówienie? Zwiń

Zamówienia opłacane w sklepie: należy podać numer zamówienia i imię i nazwisko, na jakie było złożone zamówienie.

Zamówienia opłacone przez internet: należy podać kod pin który otrzymasz od nas w wiadomosci sms.

11. Zapomniałem odebrać zamówienie w terminie – czy moje zamówienie przepadło? Zwiń

W przypadku, gdy Twoje zamówienie zostanie anulowane, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Jeśli zapomniałeś odebrać zamówienie, skontaktuj się ze swoim sklepem w celu ustalenia nowego terminu odbioru.

12. Czy zamawiając przez internet mogę kupić towar na raty? Zwiń

Aktualnie nie oferujemy takiej możliwości. Zakupy na raty możliwe są wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Informacje na ten temat znajdziesz TUTAJ.

13. W których sklepach mogę kupować przez internet? Zwiń

Zakupy przez internet możesz obecnie zrobić w 90 sklepach sieci Bricomarché!

Sprawdź listę tych sklepów: KLIK

Śledź naszą stronę - ta lista będzie systematycznie się powiększać!

We wszystkich pozostałych sklepach naszej sieci możesz sprawdzić ceny produktów przez internet i jak dotychczas, na zakupy udać się do sklepu stacjonarnego.

14. Czym jest Bricomat? Zwiń

Bricomat to urządzenie, z którego przez całą dobę możesz odebrać zamówione przez siebie produkty. Bricomaty znajdują się przy wybranych sklepach Bricomarché. UWAGA: w Bricomacie znajdującym się przy sklepie w mieście x można odebrać tylko zamówienia złożone w tym sklepie. Nie ma możliwości odebrania zamówienia, które złożono w innym mieście.

Konto klienta

1. Jak założyć konto klienta? Zwiń

Aby utworzyć konto klienta w naszym serwisie, kliknij w przycisk "Moje konto" na stronie głównej, a następnie "Zarejestruj się". Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza, w którym należy podać: swój sklep powadzący sprzedaż online, imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Na tym etapie należy również zaakceptować zgody formalne.

Po kliknięciu przycisku "Zarejestruj się" otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na wskazany w formularzu adres e-mail. Po kliknięciu na link aktywacyjny Twoje konto w naszym systemie zostanie utworzone.

2. Jakie są zalety posiadania konta? Zwiń

Po utworzeniu konta w naszym systemie otrzymasz:

- pełny dostęp do statusów Twoich zamówień

- dostęp do własnej listy zakupów

- informacje o promocjach

3. Czy moje dane są poufne? Zwiń

Dane, które wprowadzisz do naszego systemu, są przetwarzane ze szczególną starannością. Wszystkie Twoje dane są przesyłane wyłącznie w kodowanej formie przy użyciu certyfikatu SSL, by zapewnić im maksymalne bezpieczeństwo

4. Jak mogę zmienić dane w moim koncie klienta? Zwiń

Aby zmienić dane w koncie klienta, zaloguj się na swoje konto i kliknij w zakładkę Moje dane. Następnie kliknij "Zmień dane" pod odpowiednią sekcją, której dane chcesz zmienić. Po uzupełnieniu formularza potwierdź zmiany, klikając na przycisk „Zapisz”.

5. Nie pamiętam hasła do konta Zwiń

Jeśli nie pamiętasz hasła, to kliknij w przycisk Moje konto na stronie głównej, a następnie na "Nie pamiętam hasła" pod formularzem logowania

6. Czy muszę założyć konto, by złożyć zamówienie przez internet? Zwiń

Nie, posiadanie konta w naszym systemie nie jest wymagane do złożenia zamówienia przez internet. W takim wypadku wystarczy po przejściu do koszyka wybrać opcję: „Nie mam konta/zakupy bez rejestracji” i uzupełnić wszystkie wymagane dane.

7. W jakim celu pobierane są moje dane? Zwiń

Dane, które należy podać podczas zakładania konta lub w celu zrobienia zakupów w serwisie Bricomarché, są niezbędnymi danymi, jakie potrzebne są, aby Twoje zamówienie zostało prawidłowo przetworzone, a konto zostało zarejestrowane. Dzialamy ściśle wg wytycznych określonych w rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO.

Kontakt

1. Jak mogę skontaktować się z moim sklepem? Zwiń

Jeśli chcesz skontaktować się ze swoim sklepem, możesz wypełnić formularz kontaktowy dostępny TUTAJ lub skorzystać z numerów telefonów dostępnych w wizytówce danego sklepu.

Produkty

1. Chcę się dowiedzieć więcej o produkcie Zwiń

Przy każdym produkcie na naszej stronie znajduje się sekcja Opis i specyfikacja, tam znajdziesz dodatkowe informacje na temat produktu. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z wybranym sklepem przez formularz kontaktowy dostępny TUTAJ - jako temat wybierz pole Produkt.

2. W jaki sposób mogę wystawić opinię o produkcie? Zwiń

Na stronie bricomarche.pl możesz ocenić każdy produkt w skali 1-5 wybierając gwiazdki, napisać komentarz i ocenić już istniejące opinie pod kątem ich przydatności. Zakładkę Opinie znajdziesz na stronie wybranego produktu pod jego nazwą. Opcja dostępna jest dla użytkowników zalogowanych.

Reklamacje i zwroty

1. Jak mogę zareklamować produkt? Zwiń

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz udać się do swojego sklepu stacjonarnego lub wypełnić elektroniczny formularz kontaktowy dostępny TUTAJ.

Prawidłowo uzupełniony formularz trafi do sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Sklep w przeciągu 14 dni skontaktuje się z Tobą w sprawie dalszych etapów reklamacji. 

2. Chcę zwrócić produkt Zwiń

Produkt zakupiony online możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. W tym celu wypełnij elektroniczny formularz dostępny TUTAJ.

Zasady zwrotów produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym określa każdy sklep indywidualnie. Aby zobaczyć czy Twój sklep przyjmuje zwroty, sprawdź zakładkę Usługi na stronie danego sklepu.

Franczyza Bricomarché

1. Chcę zostać właścicielem sklepu Bricomarché Zwiń

Interesuje Cię sprawdzony i opłacalny model biznesowy? Zostań właścicielem sklepu Bricomarché.

 

Oferujemy:

- wsparcie Grupy Muszkieterów

- benefity finansowe

- wyjątkową atmosferę

- niezależność i decyzyjność

Szczegóły znajdziesz na stronie www.franczyza.bricomarche.pl

Nieruchomości

1. Posiadam obiekt handlowy lub działkę pod sklep Bricomarché Zwiń

W związku z ciągłym rozwojem sieci Bricomarché poszukujemy nieruchomości do prowadzenia działalności handlowej na terenie całej Polski. Jeśli posiadasz obiekt handlowy lub działkę o powierzchni powyżej 1000 m², prosimy o wypełnienie formularza dostępnego TUTAJ.

Wróć