Regulamin wykorzystania kodów rabatowych
1. Kod rabatowy kwotowy lub procentowy upoważnia do zakupu produktów z oferty zamieszczonej na www.bricomarche.pl z rabatem zamieszczonym na kuponie przy założeniu ewentualnych progów minimalnych zaznaczonych w informacji o promocji.
2. Wartość rabatu rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie produkty zamieszczone w koszyku.
3. Rabat nie obejmuje zakupów w sklepach stacjonarnych Bricomarché.
4. Klientowi przysługuje prawo do jednokrotnego wykorzystania kodu podczas zakupów w sklepie www.bricomarche.pl chyba, że odrębny regulamin danej promocji stanowi inaczej.
5. Kod rabatowy kwotowy nie łączy się z jakimikolwiek inną ofertą promocyjną dostępną w sklepie www.bricomarche.pl chyba, że odrębny regulamin danej promocji stanowi inaczej.
6. Kody rabatowe nie sumują się. Nie można wykorzystać dwóch kodów podczas jednych zakupów.
7. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
8. Kody rabatowe nie są środkami płatniczymi, a jedynie rabatami kwotowymi udzielanymi przez sklep internetowy www.bricomarche.pl. Klient uaktywnia rabat dodając wybrany produkt do Koszyka, a następnie wpisując kod rabatowy po zaznaczeniu pola „Mam kod rabatowy”. Po wpisaniu poprawnego kodu oraz zaakceptowaniu go przyciskiem „Zastosuj” widocznym po zaznaczeniu pola „Mam kod rabatowy” klientowi udzielany jest rabat naliczany od aktualnej ceny detalicznej produktu zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie. Kody rabatowe posiadają określone daty ważności, o czym informuje Partner. Po ich upłynięciu nie będzie można skorzystać z kodów.
9. Kody rabatowe nie dotyczą marek wskazanych na stronach informacyjnych dedykowanych danej promocji.
10. Towary, które zostały zakupione w ramach promocji, mogą zostać zwrócone na zasadach określonych przez wybrany sklep podczas zakupów.
11. W przypadku zwrotu towarów zakupionych w ramach promocji, Klient otrzymuje zwrot wartości produktu widniejący na paragonie.
12. W razie pytań/wątpliwości prosimy o przesłanie wiadomości przez formularz kontaktowy.