
Regulamin Sprzedaży Premiowej pod nazwą
„Kup ogrodzenia POLBRAM za min. 3000,00 zł i otrzymaj bon o wartości 600,00 zł”
(dalej jako „Sprzedaż Premiowa”)
I. Organizator Sprzedaży Premiowej
Organizatorem Sprzedaży Premiowej jest:
„MGI Polska” Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu przy ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS 0000045995, posiadającą NIP 782-21-48-821, REGON 639725501
zwana w dalszej części niniejszego Regulaminu „Organizatorem”.
II. Postanowienia ogólne
1. Regulamin niniejszy określa szczegółowe zasady organizacji Sprzedaży Premiowej, w tym zasady i warunki uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej, zasady wydawania Bonów oraz przebieg postępowania reklamacyjnego.
2. Celem Sprzedaży Premiowej jest propagowanie i rozpowszechnianie marki Organizatora oraz spowodowanie wzrostu sprzedaży towarów produkowanych przez POLBRAM, a będących w ofercie Bricomarche, poprzez zwiększanie świadomości klientów w zakresie możliwych i prawidłowych technik zastosowania tych produktów wraz z budowaniem wizerunku Bricomarche jako miejsca, w którym możliwe jest zaopatrywanie się w produkty POLBRAM.
3. Sprzedaż Premiowa odbywa się w wybranych sklepach stacjonarnych sieci Bricomarche na terenie całej Polski. Przed dokonaniem zakupu należy upewnić się, czy dany sklep bierze udział w promocji.
4. Uczestnikiem Sprzedaży Premiowej może zostać każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22 ze zn. 1 Kodeksu cywilnego, zamieszkała na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, która dokona w dniach 1-31.10.2024 r. zakupu towarów produkowanych przez POLBRAM w sklepie Bricomarche jednorazowo za min. 3000,00 zł brutto. Uczestnikiem być także osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca w/w zakupu na cele związane z działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem, posiadająca siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5. W ramach udziału w Sprzedaży Premiowej Uczestnik ma możliwość otrzymania Bonu o wartości nominalnej 600,00 zł brutto (dalej: Bon) na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
6. Sprzedaż Premiowa prowadzona jest w okresie od dn. 1.10.2024 r. do wyczerpania puli Produktów Promocyjnych, nie dłużej jednak niż do dnia 31.10.2024 r.
7. POLBRAM - POLBRAM STEEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA; Kleszewo 44, 06-100 Pułtusk; NIP: 5681619311, REGON: 365523583.
8. Organizator zastrzega prawo do wstrzymana Sprzedaży Premiowej bez podania przyczyny, pod warunkiem, że nie naruszy to praw nabytych przez konsumenta uzyskanych do czasu wstrzymania.
III. Zasady Sprzedaży Premiowej
1. Produktami Promocyjnymi, których zakup w czasie trwania Sprzedaży Premiowej będzie dawał możliwość otrzymania Bonu, są wszystkie produkty POLBRAM znajdujące się w aktualnej ofercie uczestniczącego w Sprzedaży Premiowej sklepu Bricomarche. Klient przed zakupem winien upewnić się w punkcie obsługi klienta czy dana placówka bierze udział w Sprzedaży Premiowej.
2. Bon może otrzymać każdy Uczestnik, który dokona zakupu produktów marki POLBRAM o wartości min. 3000,00 zł w sklepie Bricomarche w czasie trwania Sprzedaży Premiowej. W przypadku dokonania zakupu Produktów Promocyjnych na kwotę wyższą niż 3000,00 zł w ramach jednej transakcji, Uczestnik nadal otrzyma bon o wartości 600,00 zł.
3. W przypadku zwrotu Produktów Promocyjnych kupionych w ramach Sprzedaży Premiowej skutkującego obniżeniem łącznej wartości zakupu Produktów Premiowych w ramach którego Uczestnik otrzymał Bon do wartości poniżej 3000,00 zł, Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania Bonu.
4. Towary zakupione w sklepie stacjonarnym Bricomarche w trakcie trwania Sprzedaży Premiowej, do których Uczestnik otrzymał rabat wynikający z bonu podlegają zwrotowi według indywidualnych zasad polityki zwrotów obowiązujących w sklepie, w którym dokonano zakupu.
5. W przypadku zwrotu produktu zakupionego z wykorzystaniem Bonu Uczestnik otrzyma zwrot wartości zwracanego produktu według ceny uwidocznionej na dowodzie zakupu uwzględniającej udzielony rabat.
6. Uczestnik może wielokrotnie wziąć udział w Sprzedaży Premiowej.
IV. Bon
1. Wartość Bonu wynosi 600,00zł brutto.
2. Bon jest bonem rabatowym i może zostać wykorzystany wyłącznie w sklepie Bricomarche, w którym dokonany został zakup Produktów Promocyjnych w okresie ważności Bonu, tj. od momentu jego otrzymania do dn. 31.12.2024 r.
3. Bon wydawany jest wraz z paragonem w postaci wydruku.
4. Bon nie podlega wymianie na środki pieniężne (w całości ani części) oraz nie może zostać zwrócony sprzedawcy.
5. Rabat wynikający z wykorzystania Bonu rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie towary nabyte w ramach transakcji z wykorzystaniem Bonu Rabatowego.
6. Bon może zostać wykorzystany wyłącznie w całości podczas jednej transakcji. W celu wykorzystania Bonu, minimalna wartość zakupów musi wynosić co najmniej 601,00 zł brutto.
V. Postępowanie reklamacyjne
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej Uczestnicy mogą zgłaszać pisemnie na adres Organizatora wskazany w pkt. I.
2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od dnia skorzystania z Sprzedaży Premiowej.
3. Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
4. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu produktu objętego Sprzedażą Premiową.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie do 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
6. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Klientowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
7. Rozpatrzenie reklamacji nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
VI. Dane osobowe
1. Organizator może przetwarzać dane osobowe Uczestnika podane przez niego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Administratorem danych osobowych przekazanych w reklamacji jest Organizator.
2. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej, w wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe zgłaszającego reklamację mogą zostać powierzone do przetwarzania lub udostępnione podmiotowi, któremu Organizator zleca organizację i przeprowadzenie procesu reklamacji.
3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do rozpatrzenia reklamacji.
4. Uczestnik ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
5. Uczestnik ma również prawo do złożenia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych do właściwego organu nadzoru. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora do czasu rozpatrzenia reklamacji, chyba że przepisy obowiązującego prawa nakładają na Organizatora obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych.
6. Podane dane osobowe będą powierzane innym podmiotom, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu, w jakim zostały przekazane – na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych.
Administrator danych osobowych czuwa nad tym, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami RODO i innymi przepisami prawa regulującymi kwestie ochrony danych osobowych, a nadto, aby były zbierane dla oznaczonych, zgodnym z prawem celów, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych „MGI POLSKA” sp. z o.o. jest możliwy pod adresem [email protected] lub korespondencyjnie pod adresem wskazanym w §I. ust. 2 Regulaminu z dopiskiem „dane osobowe”.
VII. Regulamin
1. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady organizacji Sprzedaży Premiowej w tym warunki uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej, zasady wydawania Bonów oraz przebieg postępowania reklamacyjnego. Wszelkie materiały promocyjne lub reklamowe mają jedynie charakter informacyjny i nie mogą stanowić podstawy wysuwania w stosunku do Organizatora jakichkolwiek żądań lub roszczeń.
2. Regulamin znajduje się w sklepach Bricomarche uczestniczących w Sprzedaży Premiowej oraz na stronie www.bricomarche.pl
3. Uczestnik przystępując do udziału w Sprzedaży Premiowej akceptuje zasady jej prowadzenia zawarte w niniejszym Regulaminie.
4. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad, warunków, okresu trwania Sprzedaży Premiowej, postanowień Regulaminu i jego interpretacji rozstrzyga Organizator. W/w rozstrzygnięcie Organizatora nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
5. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
6. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Sprzedaży Premiowej w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Akcji Promocyjnej i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Organizator ma prawo do wprowadzenia zmian zasad funkcjonowania niniejszej Sprzedaży Premiowej w każdym czasie bez podania przyczyny, przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień Uczestników o zmianie jego treści. Zmiana nie narusza praw nabytych przez Uczestników przed wprowadzeniem zmiany.
2. Sprzedaż Premiowa realizowana jest tylko w okresie od 1.10.2024 r. do 31.10.2024 r. z tym zastrzeżeniem, że okres ten może ulec skróceniu w przypadku wyczerpania puli Produktów Promocyjnych.
3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Sprzedażą Premiową będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.