
Regulamin promocji "Darmowa dostawa Inpost od 199 zł" w dniach 4-10 lutego 2025 r.
§ I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin [„Regulamin”] określa zasady akcji promocyjnej „Darmowa dostawa Inpost od 199 zł" [„Akcja Promocyjna”, „Akcja”].
2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest MGI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu 62-080 przy ul. św. Mikołaja 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000045995, NIP: 782-21-48-821.
3. Informacja o Akcji Promocyjnej będzie ogłaszana za pomocą komunikacji marketingowej, w tym na stronie internetowej Organizatora (www.bricomarche.pl).
4. Akcja Promocyjna prowadzona będzie przez Organizatora w dniach 4-10.02.2025 w sklepie internetowym pod adresem www.bricomarche.pl i w Aplikacji Bricomarche.
5. Akcja nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, inną grą losową ani też zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
6. Wszelkie informacje o Akcji dostępne na materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny.
7. Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w Promocji i stanowi modyfikację Regulaminu Sklepu Internetowego www.bricomarche.pl.
§ II. WARUKI UCZESTNICTWA I ZASADY AKCJI
1. Uczestnikiem Akcji Promocyjnej [Uczestnik] może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zamieszkała na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być także osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie promocyjnym na cele związane z działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem, posiadająca siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Warunkiem skorzystania z promocji "Darmowa dostawa Inpost od 199 zł" jest złożenie zamówienia poprzez stronę www.bricomarche.pl lub Aplikację Bricomarche, którego wartość (produktów) wynosi min. 199 zł brutto, dokonywana jest przedpłata zamówienia zgodnie z wybraną formą płatności (Przelewy24) i wybrany jest sposób dostawy do urządzenia Paczkomat lub kurierem InPost, a adres do dostawy podany w zamówieniu znajduje się na terenie Polski.
3. Minimalna kwota, uprawniająca do skorzystania z Promocji, o której mowa w punkcie 2, musi zostać osiągnięta w jednym koszyku. Pojedyncze zamówienia się nie łączą.
4. Promocja na dostawę nie obowiązuje formy dostawy: dostawa lokalna sklepu, transport HDS.
5. Promocja nie obejmuje dostawy produktów, które w standardowej ofercie są dostępne wyłącznie z odbiorem osobistym w sklepie, tj. nie mają oznaczenia sposobu dostawy na karcie produktu lub wskazany jest tylko odbiór osobisty.
6. Promocja "Darmowa dostawa Inpost od 199 zł" uruchamia się automatycznie dla każdego zamówienia, które spełni wymagane warunki:
- minimalny próg wskazany w punkcie 2 został osiągnięty,
- dostawa może być zrealizowana za pomocą form dostawy objętych Promocją.
Koszty dostawy zostaną automatycznie obniżone w koszyku.
7. Promocja łączy się z KODAMI PROMOCYJNYMI, pochodzącymi z innych Akcji Promocyjnych. Oznacza to, że po wpisaniu kodu rabatowego, pochodzącego z innej Akcji Promocyjnej, zrabatowana wartość koszyka wymagana do przyznania Darmowej Dostawy musi być równa lub wyższa od 199 zł brutto.
8. Uczestnik może wielokrotnie wziąć udział w Akcji Promocyjnej.
9. Ekwiwalent za koszt dostawy nie podlega zamianie na równowartość pieniężną, w przypadku chęci zmiany formy dostarczenia zamówienia już złożonego na odbiór osobisty lub dostawę do Bricomatu.
10. W przypadku zmiany formy dostawy z objętej promocją na nieobjętą promocją, Kupujący zobowiązany jest do uregulowania płatności za nową formę dostawy.
11. Towary, które zostały zakupione w ramach Promocji, mogą zostać zwrócone na zasadach określonych przez wybrany sklep podczas zakupów.
12. W przypadku zwrotu towarów zakupionych w ramach Promocji, Klient otrzymuje zwrot wartości produktu widniejący na paragonie.
13. Organizator zastrzega prawo do anulowania zamówień łamiących zasady regulaminu oraz zamówień złożonych z zastosowaniem nieuczciwych praktyk, mających na celu wymuszenie naliczenie korzyści z Promocji.
§ III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji Promocyjnej Uczestnicy mogą zgłaszać pisemnie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2,
2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od dnia skorzystania z Akcji Promocyjnej.
3. Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
4. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu produktu objętego Akcją Promocyjną.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie do 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
6. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Klientowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, lub w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
7. Rozpatrzenie reklamacji nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
§ IV. DANE OSOBOWE
1. Organizator może przetwarzać dane osobowe Uczestnika podane przez niego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Administratorem danych osobowych przekazanych w reklamacji jest Organizator.
2. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej, w wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe zgłaszającego reklamację mogą zostać powierzone do przetwarzania lub udostępnione podmiotowi, któremu Organizator zleca organizację i przeprowadzenie procesu reklamacji.
3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do rozpatrzenia reklamacji.
4. Uczestnik ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
5. Uczestnik ma również prawo do złożenia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych do właściwego organu nadzoru. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora do czasu rozpatrzenia reklamacji, chyba że przepisy obowiązującego prawa nakładają na Organizatora obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych.
6. Podane dane osobowe będą powierzane innym podmiotom, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu, w jakim zostały przekazane – na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych.
7. Administrator danych osobowych czuwa nad tym, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami RODO i innymi przepisami prawa regulującymi kwestie ochrony danych osobowych, a nadto, aby były zbierane dla oznaczonych, zgodnym z prawem celów, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych „MGI POLSKA” sp. z o.o. jest możliwy pod adresem [email protected] lub korespondencyjnie pod adresem wskazanym w §I. ust. 2 Regulaminu z dopiskiem „dane osobowe”.
§ V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Klient przystępując do udziału w Akcji Promocyjnej akceptuje zasady jej prowadzenia zawarte w niniejszym Regulaminie.
2. Niniejszy Regulamin dostępny jest w Internecie na stronie www.bricomarche.pl.
3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Akcji w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Akcji Promocyjnej i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień łamiących zasady regulaminu, w tym m.in. zawierających fałszywe dane, w celu wymuszenia skorzystania z promocji.
5. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad, warunków, terminu Akcji, postanowień Regulaminu i jego interpretacji rozstrzyga Organizator. W/w rozstrzygnięcie Organizatora nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
6. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
7. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.