Więcej kategorii:
Więcej kategorii:
Więcej kategorii:
Więcej kategorii:
Więcej kategorii:
Reklamacje
Chcesz zareklamować wadę produktu kupionego w Bricomarche? Jeśli produkt posiada kartę gwarancyjną – sprawdź warunki jej udzielenia.
W przypadku, gdy dokonałeś zakupu jako zalogowany użytkownik Bricomarche, w koncie klienta wybierz zakładkę Reklamacje i postępuj zgodnie z wytycznymi w formularzu.
Jeśli nie posiadasz konta lub kupiłeś produkty w sklepie stacjonarnym, to skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś zakupu.
Adresy sklepów Bricomarche znajdziesz TUTAJ.
Osobista wizyta w sklepie ułatwi proces reklamacji.
tel:
Wybierz dogodną dla siebie lokalizację i skontaktuj się z nami
Informacje handlowe o towarach i ich cenach podane na stronach serwisu: https://www.bricomarche.pl/ nie stanowią oferty, a są wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.