REGULAMIN AKCI PROMOCYJNEJ „KUP WIĘCEJ, ZAPŁAĆ MNIEJ”

DLA KLIENTÓW SKLEPÓW SIECI BRICOMARCHE

§ I. INFORMACJE OGÓLNE

  1.  Niniejszy regulamin [„Regulamin”] określa zasady akcji promocyjnej „Kup więcej, zapłać mniej” [„Akcja Promocyjna”, „Akcja”].
  2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest „MGI POLSKA” sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5, Swadzim 62-080 Tarnowo Podgórne, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000045995, REGON 639725501, posiadająca numer NIP 7822148821, kapitał zakładowy 138 000 000,00 zł [„Organizator”].
  3. Informacja o Akcji Promocyjnej będzie ogłaszana za pomocą komunikacji marketingowej, w tym np. plakatów i materiałów drukowanych w sklepach, gazetkach promocyjnych oraz na stronie internetowej Organizatora (www.bricomarche.pl).
  4. Akcja Promocyjna prowadzona będzie przez Organizatora od 23.10.2024 r. do 02.11.2024 r. w sklepach sieci Bricomarche na terenie całej Polski.
  5. Akcja nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, inną grą losową ani też zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  6. Wszelkie informacje o Akcji dostępne na materiałach reklamowych lub plakatach mają jedynie charakter informacyjny.

§ II. WARUKI UCZESTNICTWA I ZASADY AKCJI

  1. Uczestnikiem Akcji Promocyjnej [Uczestnik] może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zamieszkała na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Uczestnikiem Akcji Promocyjnej może być także osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie promocyjnym na cele związane z działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem, posiadająca siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Lista produktów biorących udział w promocji:
Lista produktów Dulux Ambiance

3. Z zastrzeżeniem postanowień poniższych, Uczestnik, który w okresie obowiązywania akcji promocyjnej dokona zakupu Produktów Promocyjnych oznaczonych tym samym ID promocji otrzyma rabat zgodnie z informacją zawartą w kolumnie Opis promocji [Rabat]. 

4. Organizator nie odpowiada za ewentualne braki asortymentowe w sklepach sieci Bricomarche.

5. Uczestnik może wielokrotnie wziąć udział w Akcji Promocyjnej. 

6. Rabat nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.

7. W przypadku zwrotu produktu zakupionego z wykorzystaniem Rabatu Uczestnik otrzyma zwrot wartości zwracanego produktu według ceny uwidocznionej na dowodzie zakupu uwzględniającej udzielony Rabat.

8. Towary zakupione w sklepie stacjonarnym Bricomarche w trakcie trwania Akcji Promocyjnej, do których Uczestnik otrzymał Rabat podlegają zwrotowi według indywidualnych zasad polityki zwrotów obowiązujących w sklepie, w którym dokonano zakupu promocyjnego. 

§ III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji Promocyjnej Uczestnicy mogą zgłaszać pisemnie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2, 
  2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 14 dni od dnia skorzystania z Akcji Promocyjnej.
  3. Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
  4. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu produktu objętego Akcją Promocyjną.
  5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie do 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora. 
  6. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Klientowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
  7. Rozpatrzenie reklamacji nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa. 

§ IV. DANE OSOBOWE

  1. Organizator może przetwarzać dane osobowe Uczestnika podane przez niego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Administratorem danych osobowych przekazanych w reklamacji jest Organizator. 
  2. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej, w wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe zgłaszającego reklamację mogą zostać powierzone do przetwarzania lub udostępnione podmiotowi, któremu Organizator zleca organizację i przeprowadzenie procesu reklamacji. 
  3. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do rozpatrzenia reklamacji. 
  4. Uczestnik ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. 
  5. Uczestnik ma również prawo do złożenia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych do właściwego organu nadzoru. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora do czasu rozpatrzenia reklamacji, chyba że przepisy obowiązującego prawa nakładają na Organizatora obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych. 
  6. Podane dane osobowe będą powierzane innym podmiotom, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu, w jakim zostały przekazane – na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych.
  7. Administrator danych osobowych czuwa nad tym, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami RODO i innymi przepisami prawa regulującymi kwestie ochrony danych osobowych, a nadto, aby były zbierane dla oznaczonych, zgodnym z prawem celów, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych „MGI POLSKA” sp. z o.o. jest możliwy pod adresem [email protected] lub korespondencyjnie pod adresem wskazanym w §I. ust. 2 Regulaminu z dopiskiem „dane osobowe”.

§ V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klient przystępując do udziału w Akcji Promocyjnej akceptuje zasady jej prowadzenia zawarte w niniejszym Regulaminie.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest w Internecie na stronie www.bricomarche.pl oraz do wglądu w każdym Sklepie Bricomarche
  3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Akcji w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Akcji Promocyjnej i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa, z tym że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników.
  4. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad, warunków, terminu Akcji, postanowień Regulaminu i jego interpretacji rozstrzyga Organizator. W/w rozstrzygnięcie Organizatora nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
  5. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
Wróć